[zorp-hu] zorp-os https apt proxyn keresztul

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2005. Sze. 7., Sze, 11:50:33 CEST

> Az apt tud rola, hogy proxy-n keresztul kell kimennie, mert a
> squid-hoz csatlakozik. Viszont amikor a squid tovabbitja az apt
> kereset, akkor a zorp kuldi a fenti hibauzenetet.

azt értem, hogy villanymotor, de MI HAJTJA?

na, komolyan, ennyire hülye még nem vagyok. Arra gondoltam, hogy a squid
nem kliensként csatlakozik a zorphoz, hanem egyfajta parent proxyként vagy
valami egyéb gebasz van, ami miatt a Zorp úgy látja, hogy a kérés nem a
relatív címmel és Host headerrel érkezik, hanem mintegy proxyhoz.
Ez az opció nem segít?
permit_proxy_requests

engedélyezi kellene, hátha úgy megy.

üdv,