[zorp-hu] zorp-os https apt proxyn keresztul

Kosa Attila atkosa at chello.hu
2005. Sze. 6., K, 13:09:59 CEST

On Tue, Sep 06, 2005 at 12:59:10PM +0200, Deim Ágoston wrote:
> hülyét kérdezek, de lehet, hogy csak nekem nem volt világos:
> a squid a zorp "mögött" vagy "előtte" van? Esetleg egy konfigrészlet, hogy
> rendesen be van-e állítva a proxy kapcsolat stb. Elsőre csak ilyen
> kérdések jutnak eszembe.

A dolognak igazabol nincs koze a zorphoz, de mivel a https-kepes
apt is a Balabit "termeke", biztam benne, hogy itt kapok majd
valaszt. Kozben megtalaltam, a linux-flame listan 2004. februar
elejen volt errol szo:
http://groups.google.com/group/hun.lists.mlf.linux-flame/browse_thread/thread/b371a03186e2de6c/6894bc92dbfb8c91?lnk=st&q=apt-get+https&rnum=1&hl=hu#6894bc92dbfb8c91

Gyakorlatilag ugyanaz a jelenseg, mint amit ott megbeszeltunk
anno, es nekik megoldodott a kerdes. Woody alatt mukodik nekem
is, csak Sarge alatt nem.