[zorp-hu] HTTP->HTTPS

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2005. Nov. 29., K, 09:12:06 CET

tegyük hozzá, hogy emellé még kell egy mellé stackelt http proxy inband
routerrel, ha több webszerver is van, ha csak egy, akkor egy alá stackelt
http proxy is elég.
én csak azt nem értem és nem is válaszoltam eredetileg, hogy ha ott a
levlista, akkor miért nem lehet első körben megnézni az archívokat. Ez már
lerágott csont...
Vagy csak morcos vagy ma reggel.

üdv,
Ago