[zorp-hu] 3.0.8 + https

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2005. Nov. 23., Sze, 20:34:42 CET

Kosa Attila wrote:

>Ezzel kezdtem... Ezert nem ertettem, hogy miert van szukseged a
>hibauzenet tobbi reszere.

szerintem azért, mert Sasa is arra gyanakodott, amire én, az "os"
hivatkozáskor: hogy nincsen meg a modul. Én azt gondoltam, hogy sérült
lehet a python modul, ő meg nem találgatott, hanem elkérte a logot és
megállapította, hogy nincs beimportálva az elején... tehát megvan a
fájlrendszer valszeg, csak nem lett behúzva.

üdv,
Ago