[zorp-hu] 3.0.8 + https

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2005. Nov. 23., Sze, 17:27:33 CET

> A etc/zorp/policy-https.py elejere ird be, hogy import os
megnyugtat, hogy mégsem vagyok teljesen hülye és én sem szakadtam el a
parancssortól :)
De bónusz szituáció és ehhez kérdés a témához kapcsolódóan:
ügyfélnél rendszergizda belenyúlt konfigba kézzel. Semmi különöst nem
csinált, amit guival ne tudott volna megtenni. ZMC-ben előtte beállította,
hogy a policy.py-t ne kezelje a ZMC. (most az értelmet ne keressük a
tettekben). Viszont neki is dobott hibát. Illetva a gui-ban látta, mikor
újraindították onnan a Zorp instancet, hogy nem indul el. De hibát nem
kaptak vissza.
Akkor a kérdés:
tervezitek, hogy valamikor GUI-n is látható hibaüzenetet ad majd a GUI,
mondjuk a kivételt visszaköppi egy mezőben vagy ad egy általánosabb
hibakódot, ami alapján el lehet indulni, ha betelefonál ügyfél a  "nem
megy" kimerítő válasszal? Vagy ez marad feature, hogy tényleg olyanok
turkáljanak benne, akik értenek is hozzá, aki pedig csak ZMC-t kezeli,
többé kevésbé, az hívja fel ezeket az embereket? Ez most komoly kérdés
volt, nem cinikus vagy ironikus.

üdv,
Ago