[zorp-hu] (no subject)

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
Wed May 11 15:15:58 CEST 2005

On Wed, 2005-05-11 at 11:38 +0200, Nemeth Gyorgy wrote:

> Nem, itt határozottan ip aliasra gondoltam, eth0:0, eth0:1 és társai. A
> célcímre szűrés persze megoldható, de te melyik megoldást választanád?

Konzisztencia/menedzsment szempontjabol azt, hogy legyen tproxy szabaly,
mert amugy mindenhez van.

Performance szempontjabol azt, hogy ne legyen, mert az egy elkerulheto
NAT lepes, ami valamennyit lassithat, illetve a tproxy tabla is nagyobb
lesz. Bar ez valoszinuleg nem tul jelent tul sokat.

Szerintem a menedzsment resze erosebb, azaz a teljesitmeny nem esik
annyit, hogy erzekelheto legyen. Ha az menedzsment szempontjabol nem
okoz gondot, hogy az internet feloli forgalmat maskepp kell felvenni,
mint a tobbit, akkor teljesen mindegy.