[zorp-hu] (no subject)

iceman at gds.hu iceman at gds.hu
Wed May 11 10:31:22 CEST 2005

Ha irnal subjectet, akkor konnyebb lenne az archivumban keresgelok
dolga... Ez persze a thread kezdojenek szol :)

Jogos küldés után vettem észre.

Most ismerkedem a Zorp-al ezert elnezest kerek az alap kerdesek miatt.

Ha jól értem, te azt szeretnéd, hogy a tűzfalad külső IP-jét címezzék
meg, és ott figyeljen a http proxy, ami aztán beküldi a kérést a
webserveredre.

igen így szeretném megcsinálni.

kérdésem dummy0 interface akkor milyen IP-címet kapjon és mi szükségvan rá?

Köszönettel Zoli