[zorp-hu] GPL Zorp.3 P4 fagyogatas

Tuska Viktor zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 25 Mar 2005 13:37:07 +0100

Kerekes Gyula wrote:

Zorp 3.0.3.5: meg nem probaltam.

Proxy-k: Plug, Http, Ftp.

Tproxy: cttproxy-2.4.29-2.0.0

Probaltam mar kgdb patch-elt kernellel is a masik gepen keresztul soros
porton nezegetni mi tortenik, de olyan kemenyre fagy, hogy nem tudok
vele semmit kezdeni. Valamilyen kernel szintu problemara gyanakszom.

Ez a gep alacsonyabb terheles mellett tesztkornyezetben nem produkalja ezt.

Valoszinuleg a kovetkezo korben megprobalok grsec. nelkuli alap
kernel+tproxy-t feltenni es ha azzal veletlenul megy, akkor jon a tobbi.

Viktor