[zorp-hu] Megjelent a Zorp GPL 3.0.5 jelű verziója.

Major Csaba major at balabit.hu
Mon Jun 27 14:19:12 CEST 2005

On Mon, 2005-06-27 at 14:16 +0200, Makay Kalman wrote:
> Megtettem. A magyar tukorszerverekkel is lehet valami, mert sok hiba
> volt. Most nemet ftp-rol jon a cucc, igy nincs hiba.

  Furcsa, mert a webszerver logjait megvizsgalva azt latom, hogy tobben
is sikeresen letoltottek az ominozus mawk csomagot.

> Zorp telepitesre a kovetkezo uzenet jott:

> Config directory has invalid permissions, expected: dir='/etc/zorp', owner='root', group='zorp', perm='0750'

 Errol mar volt korabban szo: a GPL-es csomag kicsit bugos, ezert nem
jol allitja be a konyvtar tulajdonsagait, valamint hianyolni fogja a
policy.py-t is. Ha ezeket kezzel megcsinalod, akkor fel kene mennie.

MCS