[zorp-hu] Re: [tproxy] tproxy 2.6.10+

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
Fri Jun 24 14:53:53 CEST 2005

Most mar ez is teljesen vilagos.
Ket utat latok. Vagy a mar definialt http proxy-ba teszek egy logikat,
hogy el tudja
donteni, hogy kell-e portot valtoztatni, vagy letrehozok meg egy http
proxy classt,
amibe ezt beegetem es ezt hivom.

Az utobbit probaltam, az megy, de gondolom az elobbi lenne a 'szep'
megoldas.
Ezt meg lehet tenni?

Tovabba van meg par kerdesem amiben kerem segitsegeteket:

- mit celszeru/lehetseges rogziteni a configban biztonsagi es
teljesitmeny szempontbol (amire idaig gondoltam ezek)?
      - hany zorp proces futhat
      - mennyi ramot ehet osszesen
      - halozati zonak definialasa es ez alapjan a szolgaltatas
engedelyezese vagy tiltasa
- hogyan definialhatok hibauzeneteket a zorp-ban vagy hogyan vaghatom
felul mas html oldallal az altala generalt uzeneteket?
- van-e elerheto dokumentacio ami lerija a zorp-ban levo fuggvenyek
mukodeset, parameterezesi lehetosegeit?

udv,

Lenard