[zorp-hu] Re: [tproxy] tproxy 2.6.10+

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
Thu Jun 23 17:37:00 CEST 2005

       Szia!

Pontositok, mert asszem eleg nagy butasagot kerdeztem... :(
Szoval adott 1 fw ahol a Zorp csucsul, mogotte
n darab webszerver. A szerverek mas-mas domaineket szolgalnak ki.

van egy ReverseHostHttpProxy(HttpProxy) class-om, amiben
beallitodik a self.session.server_address.ip_s parameter.
Ha ezt a beallitast kikapcsolom akkor nem szolgalja ki az oldalt.
Hogyan oldhato meg, hogy ne kelljen felsorolnom az IP-ket a domainekhez,
hanem DNS alapjan visszaadott IP-t hasznalja?

Gondolom egy olyan python fgv kell ami resolvolja a hostnevet es IP-t ad
vissza?
+ hibakezeles...

A python.org-on nezelodom de nem nagyon talalok fgv-t ami resolvolna. :(

class ReverseHostHttpProxy(HttpProxy):
        host_mapping = { 'www-test': '10.21.10.1' }
        default_ip = '10.21.10.1';

        def config(self):
                HttpProxy.config(self)
                self.request_headers["Host"] = (HTTP_HDR_POLICY,
self.checkHostHeader)

        def checkHostHeader(self, name, value):
                # check the host header and set destination address
                # based on the header's value

                if self.host_mapping.has_key(value):
                        self.session.server_address.ip_s =
self.host_mapping[value]
                else:
                        self.session.server_address.ip_s = self.default_ip

                # we don't need further hooks
                del self.request_headers["Host"]
                return HTTP_HDR_ACCEPT