[zorp-hu] Re: [tproxy] tproxy 2.6.10+

KOVACS Krisztian hidden at balabit.hu
Thu Jun 23 15:49:35 CEST 2005

  Szervusz,

2005-06-23, cs keltezéssel 15.46-kor Pásztor Lénárd Zoltán ezt írta:
> # dpkg -l zorp
> Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold
> uppercase=bad)
> +++-=====================-=====================-==========================================================
> ii  zorp                  2.0.9-9               An advanced protocol
> analyzing firewall

> Nem talaltam a logban olyan bejegyzest amit irtal. Lehet tul regi
> verziot hasznalok?

  Igen, ez a verzio meg nem megy a 2.x.x-es tproxy verziokkal, es igy
2.6-os kernellel sem. Alapvetoen ket lehetoseg van, vagy downgradeled a
kerneledet 2.4.x-re, es ahhoz hasznalod az 1.2.2-es tproxy patchet, vagy
upgradeled a Zorpodat (peldaul a frissen megjelent 3.0.5-re...)

--
 Regards,
  Krisztian Kovacs