[zorp-hu] Re: [tproxy] tproxy 2.6.10+

KOVACS Krisztian hidden at balabit.hu
Wed Jun 22 14:57:31 CEST 2005

  Szervusz,

2005-06-22, sze keltezéssel 14.43-kor Pásztor Lénárd Zoltán ezt írta:
> Esetleg meg tudja nekem valaki mondani mikorra varhato tproxy patch
> frissites? Sajnos csak 2.6.10-es patch-et talaltam de (az xen 2.0.6 miatt)
> nekem legalabb 2.6.11-es kernelen kene hogy mukodjon.
> Sajnos nem vagyok toppon C-ben igy magam nem tudom megoldani a
> conflict-okat. :(

  Jelenleg még nincs ilyen, és bizonytalan hogy mikor lesz, mivel nem
csak triviális változtatásokról van szó. Panaszkodni a főnökömnél
lehet... :)

> Jol gondolom, hogy ha nekem adott 1 szolgaltatas IP es belul tobb
> webszerver
> amelyek kulonbozo domaineket szolgalnak ki es szuksegem van az eredeti
> kliens IP-kre az access.log-okban akkor zorp+tproxy+iptables megoldasra
> van szuksegem?

  Ha csak HTTP logoláshoz kell, akkor meg lehet csinálni azt is, hogy
mivel a Zorp a tproxy patch nélkül is tudja a kliens IP-jét, egy plusz
headerként bele tudja tenni azt a HTTP requestekbe, amit aztán az apache
simán ki tud logolni az access.log-ba. Erről bővebb információt itt
találhatsz:

  https://lists.balabit.hu/pipermail/zorp-hu/2004-November/001582.html

  Egyébként a tproxy levelezési lista angol nyelvű, ezért inkább
áttettem a zorp-hu listára a választ.

--
 Regards,
  Krisztian Kovacs