[zorp-hu] zorp3 proba

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 16 Feb 2005 17:21:01 +0100

On Wed, 2005-02-16 at 15:45 +0100, Szűcs Tibor wrote:
> Üdv mindenkinek!
>
> Lassikán de haladok :-)
> Többféle probléma volt :-(
> Pl érdekes módon verbose=8 állásban sem írt semmi érdemi üzenetet a logba
> Starce el nézve ident problémája volt
>
> Most jelenleg ott tartok hogy :
> A mintaként adott plug.py -t próbálom indítani csak ip címeket állítottam a
> valósra ill def zorp() helyett def init(name)
>
> Most a zónákat felolvassa, csatlakozik az iphez (Start to Listen ....)
> Majd
> Error initializing policy
> Error loading initial policy
> [...]

szerintem maradj a def zorp()-nal, az init() belso fuggveny, hagyd
inkabb a Zorp python kodjara az implementaciojat.

tippre, amugy az a baja, hogy az init()-nek a 3.0-ban vissza kell ternie
egy TRUE-val.

Minimalis konfig:

from Zorp.Core import *
from Zorp.Plug import *

# ehelyett valos zona konfig kell
InetZone('all', '0.0.0.0/0',
         inbound_services=['*'],
         outbound_services=['*'])

def zorp():
	Service('plug', PlugProxy, router=DirectedRouter(SockAddrInet('10.0.0.1', 80))
	Listener(SockAddrInet('10.0.1.1', 80), 'plug')

amugy ha valami nem stimmel, akkor logot kuldj legyszives, abbol konnyebben
meg lehet allapitani mi tortent.