[zorp-hu] Leállás?

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2005. Dec. 19., H, 09:57:52 CET

On Mon, 2005-12-19 at 02:30 +0100, Tóth Imre wrote:
> Teszteltem a Zorpos beállításaimat, hogy mennyit bír el.
>

> Beállítottam a max threads-ot 1024-re, jönnek a kérések (sok
> különböző), a zorpctl status azt mutatja hogy 200-250 az aktív
> threads, és 10-20mp-en belül leáll és a status az írja ki, hogy stale
> pidfile. (A rendszererőforrások látszólag nem fogytak el) Túl nagy a
> max threads, vagy van valami korlátozás? Mi a Zorp maximális áteresztő
> képessége? Érdemes minnél több instance-t használni?

ilyenkor erdemes megnezned a logokat, a stale pidfile erosen nem
normalis kilepes gyanus, valoszinuleg a Zorp valamilyen eroforraslimitbe
utkozott. (maximum fd-k szama, stack limit tul magas, ezert nem fernek
be a parhuzamosan futo szalak stackjei a 3GB-as address space-be,
esetleg memoria)

Jo lenne tudni a pontos Zorp verzioszamot, es latni a logok veget.
Valoszinuleg a Zorp valamilyen signal-lal lepett ki,

fgrep "Signal" /var/log/messages

A signal elotti es utani reszt kuld el (mondjuk az utolso 1 percet)