[zorp-hu] ssh, https

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2005. Aug. 19., P, 14:24:13 CEST

On Thu, 2005-08-18 at 16:14 +0200, Eyssen Krisztián wrote:
> "az SSH csatornakra meg nem lehet stackelni"
> Az a "még", az várhatóan meddig tart? :o)

Egyenlore igazabol nem lattam olyan helyzetet, ahol kimondottan ugyfelek
altal igenyelt megoldas lenne. Port forwardot leginkabb a rendszergazda
hasznal, amikor az SSH-n belul eri el a leveleit. Ezt onmagaban kevesnek
erzem, valos, uzleti folyamatokba illeszkedoen hasznalt port forwardot
meg nem nagyon lattam, de meggyozheto vagyok.

Ettol fuggetlenul valoszinuleg bele fog kerulni egy kesobbi verzioba.