[zorp-hu] ssh, https

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Aug. 16., K, 10:29:33 CEST

Balazs Scheidler wrote:
> A Zorp tobbszalu, nem hasznal fork()-t. Szoval sejtesem szerint meg
> mindig erdemesebb inline hasznalni a kripto muveletet, ha azokat nem
> vedi lock, akkor valoszinuleg viszonylag jol fog skalazodni, es nem
> keletkezik latency. (ld. lentebb)
Ez számomra teljesen új információ, mert annak ellenére, hogy életemben
nem használtam Zorpot, szentül meg voltam róla győződve, hogy forkol. :)
Pedig még a FAQ-ban is benne van:
http://www.balabit.com/products/zorp/faq/#question22
Apropó:
"supports more the one connection."
than?

És akkor már lejjebb is:
"Which ICMP pachet types"
packet?

Sorry, így már értem a lockot.

Köszönöm a türelmed, ma is okosabb lettem.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Adopt a directory on our free software   phone @work: +361 371 3536