[zorp-hu] ssh, https

Deim Ágoston ago at lsc.hu
Wed Aug 10 10:16:21 CEST 2005

Szalay Attila wrote:

>Igen ez uj dolog. De felek, hogy mar ezert is leveszik a fejemet a
>marketingesek. :)

miért? Szerintem frankó gerillamarketing. Egyébknét bárki-bármit mond, a
Zorp elterjedésében nagy szerepe volt a személyes ismeretségnek, az
ilyen irányú információáramlásnak is. Nem tudott a Balabit akkor 100
millát belenyomni egy évre, amiben csak ismertetők, előadások, saját
konfok és napok, meg reklámanyagok stb vannak. Most nem múlik semmi
azon, hogy megtudtuk, a belső teszteken már megy a dolog.

üdv,