[zorp-hu] ssh, https

Kosa Attila atkosa at chello.hu
Tue Aug 9 22:51:21 CEST 2005

On Tue, Aug 09, 2005 at 10:48:34PM +0200, Hegedüs Ervin wrote:

> Ooooo... most akkor igen vagy nem? Sasa azt irta, h nem.
>
> Vagy igy lehet:
>
> kliens -->HTTPS--> Zorp -->HTTP--> szerver
>
> igy pedig nem?
>
> kliens -->HTTPS--> Zorp -->HTTPS--> szerver
>
> ??

Nem ugyanarra reagalt Sasa, mint amire en :) Sasa azt mondta,
hogy nem tud kulonbozo kulcsokat adni (ugyanazon a porton erkezo
keresek eseten) a Zorp (mikent a webszerver sem). En pedig arrol
irtam, hogy a keresben szereplo webszerver cime alapjan el tudja
donteni a zorp, hogy melyik webszerverre kell tovabbitania a
kerest.

Tudtommal nem letezik.