[zorp-hu] ssh, https

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
Tue Aug 9 22:19:23 CEST 2005

On Tue, Aug 09, 2005 at 10:09:14PM +0200, Hegedüs Ervin wrote:
> a tproxy-hoz kell kernelt patchelni, szigoruan modulba a
> tproxy-t, majd a zorp-nak megmondani ezeket az infokat.

Ezt vagom. Miert szukseges, hogy modulban legyen?

> az ssh-t en sem tudom, de https-nel egyertelmuen _nem_.
>
> ergo amit az elobb leirtam, csak http-re vonatkozik.

> igen, a dokumentacio nem az erossege a Zorp-nak... :)
>
> nezd meg a modulokat, abban van nemi komment, pl:
> /usr/local/share/zorp/pylib/Zorp/Http.py
>
> ill. a forras egyertelmu (vagy elobb utobb az lesz :))

> nem tudsz https-el virtual-hostokat megvalositani (egy IP-n, egy
> adott porton)
> http://httpd.apache.org/docs/2.0/ssl/ssl_faq.html#vhosts2

Felreertesz. Nem a webszerver hostjan akarom megoldani. Ezt vagom.

De az miert nem mukodik, hogy a proxy megkapja a kerest, kicsomagolja,
az ssl-bol, megvizsgalja az egeszet, aztan az alapjan kapcsolodik a
megfelelo szerverhez? Vagy ez ugyanaz a problema?

tompos