[zorp-hu] Forras cim a httpd logba ujra

Hegedüs Ervin zorp-hu@lists.balabit.hu
Thu, 4 Nov 2004 23:16:39 +0100

hello,

> ha mogotte van a ket webszerver, akkor egyszeruen adj meg egy
> forge_addr-t a routernek, a Zorp tudja hamisitani a kliens eredeti
> forrascimet, valahogy igy:
>
> 	Service("http", HttpProxy, router=InbandRouter(forge_addr=TRUE))
ez az, ami nekem meg soha nem akart osszejonni - bar mar eleg
regen probaltam. (2-es verziobol, kb 1.5 eve...)

> ez a nevfeloldas erosen lassitani fog a feldolgozason, mert minden
> kapcsolatnal reverse feloldast csinal a zorp. (pl. elerhetetlen a klien=
> gep IPjehez tartozo DNS szerver)
igen, hozzateszem a localhoston figyel egy bind, ami cache-el is,
igy a mar lekert hostokra relative gyors valasz van, ha
timeout-ol, akkor meg exception van ugy is, es lesz IP a logban.

Host)

> ezt gondolom a fenti config-ba akartad tenni.
ja igen, bocs :)

koszi:
a.

--