[zorp-hu] Https nyug

Hegedüs Ervin zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 3 May 2004 13:01:10 +0200

hello,

> a HTTP keep-alive arrol szol, hogy a bongeszo nyitva hagyja a csatornat
> egy darabig, minden keres nelkul. viszont a proxy max. timeout_request
> ideig var, ami alapbol 10 mp, szerintem ez okozza a timeout uzeneteket.
ok, ez tiszta volt.
azt nem ertem, h ugyanaz a proxykonfig nativ HTTP eseten miert
nem timeoutol? miert csak SSL eseten? es ezt minden bongeszo
eseteben.

> a "Connection reset by peer" olyankor jon, ha a kliens szamitogep (tehat
> az IE), valamelyik csomagunkra RST csomagot kuld. a fenti uzenetek
> mindig jonnek?
IE eseteben ki lehet jeleneteni, h mindig.
Fitefox es Opera eseteben nem, akkor csak timeot van.
de ua a szerver ua a HTTP konfig, es honapo ota kitunoen mux.

(ez az egesz idaig csak teszt volt, az eles teljesen mashol lesz)

szal' ami gyanus lenne, h mindegyik windowsos bongeszo "rosszul
kezeli" a https-t?

a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.