[zorp-hu] Https nyug

Hegedüs Ervin zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 3 May 2004 12:20:51 +0200

hello,

> egymas melle stackeles?
őőőő..... izé... :)

> a Pssl szerver oldala a HTTP kliens oldala, a HTTP szerver oldala maga a
> szerver, igy o tud valasztani szervercimet.
en azt hittem, hogy ez most is igy van, tehat a Pssl
stack_proxy-ja azt irja le, hogy mely nativ proxynak kell atadni
a kapcsolatot. itt is ez van tulkepp... nem?

> Service('blabla', MyHTTPS, router=InbandRouter(),
>         chainer=SideStackChainer(ExtMyHTTP))
nem varom el, hogy most kifejtsd, pontosan mire is gondolsz,
doksit hol talalok errol?

esetleg annyit, h ebben az esetben hogy alakul a MyHTTPS osztaly?
ugyanaz marad, vagy megszunik a stack_proxy...?

bocsanat, ha nagyon trivi lenne... :)

udv:

a.

--