[zorp-hu] Https nyug

Hegedüs Ervin zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 3 May 2004 11:32:44 +0200

Hello,

> hmm.. a session.server_address valamiert nem allitodik be, lehet, hogy a
> fenti konfigban a setServerAddress metodus valoban igy van indentalva,
> vagy csak a levelben nem jo?

sajnos csak a copy-nal ment el az indent, a konfigban igy van
(bar asszem' ezt irtam a masodik levelben)

class ExtMyHTTP(HttpProxy):
        def config(self):
		HttpProxy.config(self)
                self.session.server_address = SockAddrInet("127.0.0.1", 80)

        def setServerAddress(self, host, port):
		self.session.setServer (SockAddrInet('127.0.0.1', 80))

class MyHTTPS(PsslProxy):
        def config(self):
	        PsslProxy.config(self);
		self.session.server_address = SockAddrInet("127.0.0.1", 80);
                self.stack_proxy = ExtMyHTTP;

> szerintem ha nem muszaly a setServerAddress-hez ne nyulj, hanem inkabb
> InbandRouter helyett hasznalj DirectedRouter-t.

az a gaz, hogy URL alapjan (es nem is a hoszt alapjan! :() kell a
szerver cimet allitani.

tehat vmi ilyesmi:

https://cegnev.hu/owa -> 172.20.0.1
https://cegnev.hu/webdav -> 172.20.0.2