[zorp-hu] Loggolas, sztring kezeles

Makay Kalman zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 26 Mar 2004 11:53:08 +0100

Sziasztok,

Johir (magamnak), hogy atalltam online-ba. Most mar konnyebben megy a
teszt.

Lennenek viszont kerdeseim:
- A loggolas milyen modon allithato be, pontosabban FTP-re nem sok
peldat talaltam a proxylog hasznalatara, tudna errol valaki egy nagyon
rovid -akar altalanos- leirast adni?

- ez inkabb python kerdes: a sztringek kezelese hogy megy?=20
Olyat szeretnek, hogy resz sztring alapjan hozzak dontest. Pl.: if
username =3D=3D "user*": REJECT. A pythonban hogyan alkalmazhatok a =
joker
karakterek?

Megjegyzem autodidakta magamnak tanulom a rendszert nem ugyfelnek lesz.
Ha sikerult osszehoznom a szabalyrendszereket  kozzeteszem oket.=20

Udv.,
Makay Kalman