[zorp-hu] zorp gpl 2.1.7 memory leak

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 07 Jun 2004 19:12:54 +0200

2004-06-07, h keltezéssel 16:40-kor narancs ezt írta:
> Sziasztok,
>
> ma volt kb 15 olyan zorp processem amely darabonként 486MB ramot evett,
> ebből 335MB shared volt.
>
> Természetesen restartoltam, azóta türhető 4MB értékre zuhant a mem
> használat. Http proxy futott azon az instance-on. Non-transzparens.
>
> balabit-es apt deb csomag.

hmm.. van egy libc-s problema, ami pontosan nem transzparens HTTP eseten
johet elo, bar erre elvileg van workaround...

kerdes, hogy van-e ilyened a zorpconfig.h-ban:

#define HAVE_LEAK_IN_GETHOSTBYNAME_R 1

a mi csomagjainkban elvileg van ilyen.... megneztem tenyleg van. te
forditottad a csomagot, vagy tolunk toltotted a binarist?