[zorp-hu] ftp protokoll kezelése http proxy-n.

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 04 Jun 2004 18:39:09 +0200

2004-06-04, p keltezéssel 17:29-kor narancs ezt írta:
> Sziasztok!
>
> adott 1 nem-transzparens http proxy, amely most már le tudja kezelni a
> https forgalmat is.
> Hogyan lehet azt megoldani, hogyha ftp forgalmat kap, akkor - mint pl a
> squid - azt is le tudja kezelni? vagyis, amint ftp jön adja át egy másik
> proxynak, amely ftp ...
>
> (hülye proxy architekúra miatt vagyok kénytelen ilyesmire...)
>
> gondolom van rá valami megoldás.

sajnos a Zorp nem kepes ilyesmire, es terveink szerint nem is lesz az.
Az FTP->HTTP konverzio nem trivialis, nagyon nem illeszkedik egy
security proxyhoz. Amit meg lehet tenni, hogy ha a Zorp elott van egy
masik squid, akkor annak at tudja adni a kerest a Zorp, de o maga nem
all at FTP-re.

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1