[zorp-hu] Inbandrouter nyug ;)

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 27 Feb 2004 10:44:02 +0100

2004-02-26, cs keltezéssel 23:30-kor Ifj. Darvas Istvan ezt írta:
> Sziasztok,

> Nos az a helyzet, hogy ezzel megoldodott ;)) De ezt honnan kellett volna
> nekem tudni ;))

hat a setServerAddress override-olasa elegge belepiszkit a Zorp altal
elkepzelt dolgokba (mondhatni a setServerAddress egy 'internal'
interface), amit lehet ugyan modositani, de ott kell lebegjen egy "Don't
mess with this unless you know what you are doing"

Amugy termeszetsen a C-s forrasbol tudtam meg, hogy mit var el, viszont
nem hiszem, hogy ez az utobbi idoben valtozott volna, de megnezem a CVS
logjainkat...

Tenyleg valtozott, meghozza 2003-04-30-an, ezzel a ChangeLog-gal:

        * lib/proxy.c (z_proxy_connect_server_event): handle the returned
        value by setServerAddress and propagate the possible error
        condition to the proxy (fixed bugzilla id: 1032)

Ez amugy a 2.0.3.1-es valtozatban volt eloszor benne. Megnezem a 1032-es
hibat... Igen, sikertelen nevfeloldas utan csunya python traceback-ek
jottek a logba, ezt javitottam ki.