[zorp-hu] Inbandrouter HTTPS

Ifj. Darvas Istvan zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 27 Feb 2004 02:07:12 +0100

Szasztok,

Ugyan ezt az atiranyitast, hogyan tudnam megcsinalni HTTPS-en......ezt eddig
meg nem probaltam, de jo lenne vegulis ;)

Ez nem igazan akart mukdoni. Gondolom ez total rossz... Esetleg egy szep
peldat ha visszairnatok, az nagyon jo lenne. Marmint nekem.

class TESTHTTPS(PsslProxy):
        class EmbeddedHttp(HttpProxy):
                def config(self):
                        HttpProxy.config(self)
                        HttpProxy.session.server_address =
SockAddrInet("192.168.1.101",443)

                def setServerAddress(self, host, port):
                        return TRUE

        def config(self):
                PsslProxy.config(self)
                self.client_need_ssl = TRUE
                self.client_cert = "/etc/zorp/cert/ssl.crt"
                self.client_key = "/etc/zorp/cert/ssl.key"
                self.client_verify_type = SSL_VERIFY_NONE
                self.server_need_ssl = TRUE
                self.server_key = "/etc/zorp/cert/https/ssl.key"
                self.server_cert = "/etc/zorp/cert/https/ssl.crt"
                self.server_verify_type = SSL_VERIFY_NONE
                self.stack_proxy = self.EmbeddedHttp

Udv,
    Istvan