[zorp-hu] Inbandrouter nyug ;)

Ifj. Darvas Istvan zorp-hu@lists.balabit.hu
Thu, 26 Feb 2004 23:30:22 +0100

Sziasztok,

> megvan a gond. a setServerAddress-sel terjel vissza TRUE ertekkel, igy
> ugyanis most None-t adsz vissza, ami 'sikertelen'-t jelent.

Nos az a helyzet, hogy ezzel megoldodott ;)) De ezt honnan kellett volna
nekem tudni ;))

ennyi van benne a proxy.py-ben ;))

-----------
        def setServerAddress(self, host, port):
                # resolve host, port and store it in session.server_address
                # may raise an exception
                if self.session.server_address_inband:
                        try:
                                ip = getHostByName(host)
                                self.session.server_address =
SockAddrInet(ip, port)
                        except IOError:
                                proxyLog(self, CORE_ERROR, 3, "Error
resolving hostname; host='%s'" % host)
                                return FALSE
                return TRUE

ezt elemezgettem es eddig jo volt a simaval ;)) most mitol valtozott meg? es
ez hol van benne a log-ban amit kuldtem? Csak azert kerdem, hogy legkozelebb
amator kerdesekkel ne terheljelek benneteket (megjegyzem ugyis foglak ;)

Udv,
    Istvan