[zorp-hu] Re: [zorp] zorp 2.0.8 es Invalid response

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 23 Feb 2004 11:18:52 +0100

2004-02-23, h keltezéssel 09:41-kor Gabor E. Tusnady ezt írta:
> Meg mindig nem jo. Beallitottam a self.permit_proxy_requests = TRUE, nem
> megy. Atirtam
> nem megy.
> A cliens kikuldi a kerest, a szerver valaszol, es azt a kliens nem kapja
> meg, a tuzfal lenyeli. A kliens csak all a timeout-ig.
>
> A tuzfalon 9-es verbose-zal keszult logot csatoltam.

egy ures sor kell a fejlecek vegere. milyen klienssel probalkozol? a
logban az latszik, hogy megjon a keres, de a fejlecek nem fejezodnek be.

a szerver nem kuldhette el a valaszat, leven a zorp addig nem kuldi ki a
kerest, ameddig a teljes kerest fejlecekkel egyutt meg nem kapja a
kliens oldalrol.

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1