[zorp-hu] (már nem) KSH és a biztonságtudat

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Thu, 19 Feb 2004 07:03:23 +0100

2004-02-18, sze keltezéssel 14:55-kor Kosa Attila ezt írta:

> Termeszetesen ez vilagos (mikent le is irtam a levelemben), de ez
> fuggetlen a kerdesemtol. Mikeppen ellenorzod a ksh certificate-jet,
> hogy a megfelelo IP cimu gep adja a kerdeses cert-et? Termeszetesen
> a certificate egyeb jellemzoit (peldaul lejarati ido) is ellenorizni
> kell.

ezt ugy tudod megtenni, hogy az adott gep certjet az IP cimehez kotod,
azaz erre az adott IP-re elfogadod azt a hackelt certet, amit ok
gyartottak.

erre annak idejen emlekezetem szerint kuldtem policy reszletet, bar az
csak kereskedelmi pssl-lel megy.