[zorp-hu] (már nem) KSH és a biztonságtudat

Kerekes Gyula zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 18 Feb 2004 14:44:45 +0100

On Wed, Feb 18, 2004 at 02:30:44PM +0100, Kosa Attila wrote:

> Nem ertetted a kerdest. Oda kell engednem a usereket a ksh szerverehez,
> de ellenorizni szeretnem a kapcsolatot.

Ha a kapcsolat nem plug-on megy (pontosabban, ha kibontod az ssl-t), akkor a
kliensek fele mindenkepp egy a tuzfalon levo cert-et mutatsz. Ami lehet egy
altalanos, az ssl kapcsolatokra, amiben megbiznak, vagy lehet egy olyan,
amit direkt a ksh site-nak gyartasz le, de semmikepp sem az eredeti certet
fogjak latni. (Ha ez vilagos volt, akkor nem ertem, mit nem ertesz Mag
leveleben)

Gyula