[zorp-hu] RE: [zorp-hu] RE: [zorp-hu] RE: [zor p-hu] Hüje Ekszplorer

Makay Kalman zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 15 Dec 2004 13:48:23 +0100

> szerverek-kliensek bergisztraljak a rekordjaikat. Fontos,
> hogy a bind-od olyan verzioju legyen ami tamogatja az SRV
> rekordokat. Majdnem ugyanaz mintha forwardolnak a Windows DNS
> fele a kereseket....talan igy gyorsabb.
> he-he, igen, ez ilyen verziójú, ahogy lekérdeztem a szervert
> kozvetlenul.
kezdunk nagyon offtopic lenni, de MS DNS-nel ez alapbol be van kapcsolva (de kikapcsolhato). Bind-nal kulon kell engedelyezni es ra kell beallitani a klienseket es szervereket. Megsporolod amig a kliensek a bind; a bind az MS DNS fele fordul. Nagyobb a hibalehetoseg es a halozati forgalom. En csak jot akartam.

> stb.......2003 eseteben sok mas beallitas is lehetseges ami
> keresztbe tehet.
> a 2003-at hanyagoljuk. Másik helyen érdekesen működik, ha
> standard srrver edition es IIS es SQL van rajta....
OK. Ez azon is mulhat ki rakja ossze. Ezt kar itt kibeszelni.

> ld fentebb. Nem én döntök - amire nekik kell azt meg tudták
> volna oldani
> Samba+PDC-vel és pgina-val. Akkor már stabil volt mindkettő.
> De erős MS
> rkonszenv alakult ki az informatikai vezetésben. De nem is a
> srác dönt, ő csak végrehajt.
Nekem nincs bajom az MS rokonszenvvel :). Mindegyik platformnak megvan az erossege :).

Udv.,
Makay Kalman