[zorp-hu] RE: [zorp-h u] Hüje Ekszplorer

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 14 Dec 2004 14:27:16 +0100

Makay Kalman <makay.kalman@traco.hu> irta:
> nincs olyan a bongeszo proxy beallitasainal beallitva, hogy a proxy konfiguracio alatt, hogy "beallitasok automatikus eszlelese"?
nincs. Bocs, nem nagykepusegbol jegyzem meg, de egyebkent nem szokott
problemam lenni a beallitasokkal :-)
> Nem lehet, hogy a DNS szervered kicsit tul van hardeningolva? Mas gepen is elofordul a hiba? Leiras alapjan elsore ezekre gondolok, de lehet tobb mas ok is. Probald meg mas bongeszovel is megnezni, ammiatt ,hogy kideritsd egyaltalan web specifikus-e a hiba.
Lehet, hogy nem eleg egyertelmu voltam az elobb: kliensek adottak. pop3
barmely kulso hosztra név alapjan megy. egyebkent FTP is. http nem megy.
Most inband routerrel es direktben megy, a rendszergazda gepen le
lett probalva.

> Emeld fel Zorp alatt a weblog szintjet, ott jol lehet latni a kommunikaciot. Esetleg probalj telnettel webezni, ott is kijohetnek a hibak.
azt hiszem azt is megirtam( vagy nem?), hogy cmd-bol nslookup-pal siman
felold barmilyen nevet....

udv,
Ago
Deim Ágoston