[zorp-hu] Hüje Ekszplorer

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 14 Dec 2004 12:38:45 +0100

sziasztok,

láttatok olyat, hogy Explorer alatt nem minden nevet old fel a tűzfal?

A felállás:
- Zorp: HTTP proxy, sima, transzparens, dns cacheing es forwarding a
  szerveren, pop3 proxy, az is transzparens
- kliensek: win2000 és win XP SP1 és SP2
- Böngésző: Explorer 5.x, 6.x (sp1...x)
- Levelező: Outlook Express 6

Böngészőben nem mindig oldja fel a neveket (10% igen, 90% nem), d
e Outlook-ból minden külső pop3 látszik, akármit állítok be, olyat is,
ami nem volt előtte cacheben biztosan (előtte tettem fel a gépre
tesztből a pop3-at).

A kliensek adottak.

Ha cmd-tindítok és nslookup-ot, akkor látok minden név visszaoldást.
Annyi ötletem van, hogy inband router és nem transzaparens módú működés,
de group policyba nem tudom berakatni, ezért minden hoszton külön kell
engedélyezni az ott lévő rendszergazdinak.

üdv,
Ago

Deim Ágoston
LSC Linux Support Center Kft.