[zorp-hu] hülye kér dés - Zorp pro ügyfél VBuster nélkül

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 13 Dec 2004 20:40:09 +0100

Major Csaba <major@balabit.hu> irta:
>   Elo pelda: smtpproxy+vbuster, napi atlag 8-10ezer level (van koztuk
> egy napi 34ezres burst!), ebbol 1-2ezer virusos + a teljes HTTP forgalom
ennek örülök, de az ügyfélnek speciálisan ClamAV kell, mert az "óccsó".
Ingyen van, igaz, hogy nem fizetnek, hogy használni akarják, de nem
lehet minden tökéletes :-)

Bónusz kérdés, nem ehhez kapcsolódóan: "natív", tehát lib-es verzió
leszmás vírusírtóból is - pl. NOD32, BitDefender, Dr.Web - vagy marad a
VBuster? Tudom, hogy lehet stackelni, ez volt a fő újdonság a 3-as
sorozatnál, de még nem mertem teljesítmény tesztelni élőben :-)

> is atmegy a virusszuron, mindez egy 10mbit-es vonalon. Ezt egy 2.2GHz-es
> P4, 2G rammal siman elviszi.
ez jó hír, kisebb lesz a vas, de sokkal kisebb lesz még a bővített vonal
is. Már, ha lesz valami.

üdv,
Ago

--