[zorp-hu] Zorp+tproxy=endless loop?

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 13 Dec 2004 19:11:55 +0100

On Mon, 2004-12-13 at 17:26, kkk lll wrote:
> Hi
>
> A segitsegeteket szeretnem kerni 1 aprocska problema megoldasban:
>
> adott egy 2.0.8-os zorp GPL a kov. konfiggal:

> Probaltam mar megadni a forras/celcimeket egyenkent kezzel,  eddig semmi
> eredmeny... A jelenseg u.ez sima NAT-os REDIRECT eseten is.
> A furcsa csak annyi, hogy u.ezzel a konfiggal egy transzparens POP3
> proxy gond nelkul mukodik...

valoszinuleg a Zorp nem jol detektalta a tproxy verziodat. van egy olyan
logsor a program indulasakor, hogy
"System dependant init, sysdep_tproxy='XX'"

na az XX egy szam, aminel a 2 a netfilter-es tproxyt jelenti. ha nem az
van ott, akkor az lesz a jelenseg, amit te is tapasztalsz. (ugyanis
eredeti celcim helyett a valodi listener socket cimet talalja target
addresskent)