[zorp-hu] zorp osszeomlas

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 17 Aug 2004 23:40:46 +0200

Kosa Attila <atkosa@chello.hu> irta:
> Most mondjam azt, hogy valakinek tesztelnie is kell? :)
igen, de mondjuk saját telephelyen, ahol van melette másik proxy,
mondjuk squid. Ha ezt megengedheted magadnak, persze.

> Akkor valamilyen tippet adjatok, hogy mit probaljak meg. Backportoljam a
> sid-ben levo verziot? Portoljam sarge-ra a Balabit oldalarol letoltheto
> verziot? Esetleg egyeb otlet?
nézd meg forrásból feltéve mi a tapasztalat. Ha megy, akkor próbáld meg
a backportot. A Debian rendszer szerint 14 nap után, ha nincs hiba a
csomagban, akkor az unstableből átkerül a testing-be a csomag. Előbb
utóbb átkerül, hacsak éppen most nincsen freeze. Bár én már feladtam,
hogy kövessem a kiadási dolgokat a Debian körül.
Legalábbis én így csinálnám.

üdv,
Ago
Deim Ágoston