[zorp-hu] zorp osszeomlas

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 17 Aug 2004 22:40:22 +0200

Kosa Attila <atkosa@chello.hu> irta:
> A sarge-ban van gpl-es zorp. Azert valasztottam azt.
hát, igen. De amíg a pro verzió is a woodyn alapul, amit használnak
kritikus környezetben, addig én woodyt használok éles helyen. A Sarge
tesztre jó és van is most ilyen rendszer, de probléma nem jelentkezett
még (kis forgalom, csak teszt volt, ismétlem), de forrásból pakolva fel.

> Augusztus 4-en irtam ide a listara, hogy mar kuldtem bugreportot
> annak is mar majd' ket hete.
hát, a Debianban van jó néhány bugreport ami hosszú időt él meg :-)

üdv,
Ago
Deim Ágoston
LSC Linux Support Center Kft.