[zorp-hu] zorp osszeomlas

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 17 Aug 2004 22:26:39 +0200

Kosa Attila <atkosa@chello.hu> irta:
> Hello!
> Hiaba kuldtem bugreportot a sarge-ban levo zorp-rol, semmi sem
> tortent :( Ma peldaul ennyiszer omlott ossze a http proxy, szinte
> teljesen lehetetlenne teve a netezest.
tökjó, mert így a válaszban törölhettem a sorokat :-\ Csak azért jegyzem
meg, mert lehet, hogy másnak lemaradt a lényeg (verzió stb.)

> Teljesen naprakesz sarge, 2.4.25-zorpos kernellel. A reportbug csomaggal
> kuldtem syslogot is Sasanak. Kuldjek ide is?
Nos, a Debianban az a szép, hogy magad is meg tudod csinálni :-) (és ez
a szar, sok mindent magad csinálsz). De a Zorp "félhivatlosan" is a
legjobban woody-ra van optimalizálva illetve van egy zorp-os pool is a
BalaBit jóvoltából. Ha a tűzfalon nem fut más, akkor miért kell sarge?
OK, tesztből én is ezen próbálkoznék, de éles rendszeren nem.

Szerintme ide nem kell beküldened, majd megnézi Sasa.

üdv,
Ago

Deim Ágoston
LSC Linux Support Center Kft.