[zorp-hu] plug vs. netfilter

Major Csaba zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 17 Aug 2004 14:22:22 +0200

--=-O3Vg8tZIt03aTp3ZVECp

On Tue, 2004-08-17 at 13:48, narancs wrote:
> fel tudn=E1tok sorolni nekem seg=EDts=E9gk=E9ppen, hogy egy plug (tcp) mi=
vel=20
> biztons=E1gosabb (ha egy=E1ltal=E1n) egy netfilter f=E9le forward+nat-n=
=E1l?
>=20
> sz=F3val mi sz=F3l a plug haszn=E1lata mellett az =E1llapot tart=F3 csoma=
gsz=FBr=F5k=20
> kor=E1ban...

- A tcp szintu tamadasok (option mezok, header-ek trukkozese,
szegmentalasi problemak pl.:overlay attack kihasznalasanak) kiszurese
- outband authentikacio
- content vectoring stack-elt programmal=20
- timeout kezeles
- csatorna egyiranyusitasi lehetoseg

Valamint nem feltetlenul biztonsagi kerdes, hogy a proxy teljesen
rugalmasan konfiguralhato python-bol (pl idoszak szerinti authorizacio,
celcim DNS-bol valo visszaellenorzese, ...)

MCS

--=-O3Vg8tZIt03aTp3ZVECp

--=-O3Vg8tZIt03aTp3ZVECp--