[zorp-hu] Furcsa hiba

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 16 Aug 2004 15:03:51 +0200

On Mon, 2004-08-09 at 20:57, Hegedus Ferenc wrote:
> Sziasztok
>
> Idonekent fellep nalam egy furcsa hiba es szeretnem megkerdezni,
> hogy mas talalkozott-e mar vele.
>
> Elojott mar 2.4.24 es 2.4.26-os kernel-en, 2.0.8-as
> es 2.0.9-es Zorp-al (woody-ra forditott),
> tobb gepen is, de nem jottem ra mi valtja ki.
>
> A transzparens proxyk kozul az egyik (vagy mind)
> veletlenszeru idoszakonkent (1 nap - 1 honap)
> egyszercsak ugy dont, hogy mostantol "DAC policy violation".
> A zorpctl restart utan pedig megjavul. Sajnos nem tudom
> pontosabban leirni a hibat. Koszi!

a DAC policy violation mindig azt jelenti, hogy a Zorp vagy nem talalta
meg a kliensnek/szervernek megfelelo zonat.

nagy valoszinuseggel olyan gond lehet, hogy nem jol talalja meg a
szerver eredeti celcimet. meg tudod nezni a logjaidat, hogy
kliens/szerver oldalon van a gond, illetve, hogy melyik cim kapcsan van
a baja?

(esetleg log levelt sem art emelni ilyenkor, USR1 signallal tudod
megtenni a zorp ujrainditasa nelkul)