[zorp-hu] Bad PASV params

SZALAY Attila zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 20 Apr 2004 09:10:24 +0200

On Tue, 2004-04-20 at 07:04, Gabor E. Tusnady wrote:

> ftp.violation(2): (z/io_ftp:2354/ftp): Bad PASV params;

Hat tenyleg nem egy szoszatyar uzenet. :))

Egyebkent azt jelenti, hogy a PASV-ra adott szerver valaszt nem tudta
feldolgozni.

Valami ilyesmit keres benne: "(1,2,3,4,5,6)"

Meg kellene nezni, hogy mit kuld a szerver. Tippem szerint a zarojeleket
hagyja le. (A legjobb az lenne, ha vagy egy 9-es loglevellel keszult
logot, vagy egy szerver oldali tcpdump-ot tudnal nekem kuldeni, es akkor
meg tudom mondani, hogy mi a bibi es, hogy hogyan lehet orvosolni.
(A hibauzenetet javitottam, a kov verzioban mar tobb mindent fog
mondani)

--=20
Szalay Attila                     BalaBit IT Biztons=E1gtechnikai Kft.
tel:(36-1)-371-05-40              1116 Bp. Csurgoi ut 20/b
fax:(36-1)-208-08-75              http://www.balabit.hu/