[zorp-hu] picit off: zo rp-os 2.0 és spam szűrés

Major Csaba zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 3 Sep 2003 16:17:40 +0200

On Wed, Sep 03, 2003 at 03:34:30PM +0200, Zelei Tamas wrote:
> ugy hallottam, hogy a balabit meg a virusbuster erossen
> kooperalnak...:)...szerintem abbol fog majd valami kisulni elobb utobb...:)

  van a zorp-os-extra-ban spamassasin, de nem igazan szoktuk az ilyet
tuzfalon csinalni, inkabb a mailserver dolga lenne ez. Egyebkent meg lesz
viruskergeto, de ha a GPL-esre vonatkozik a kerdes, akkor _nem_ a valasz,
csak kereskedelmiben lesz benne.

MCS