[zorp-hu] Cel szerver megvaltoztatsa.

Darvi zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 24 Oct 2003 21:28:00 +0200

Sziasztok,

Szoval, a http doksijabol kisilavizaltam a kovetkezot, de nem mukodik igazan
es lehet erre lenne szuksegem ;)

kovetkezo proxy-t hoztam letre:
class TEST(HttpProxy):
        def config(self):
                HttpProxy.config(self)
                self.session.server_address =
SockAddrInet("192.168.1.101",80)

Majd iditottam egy Test instance-t
def Test():
        Service("test", TEST, router=InbandRouter())
        Listener(SockAddrInet(IP_OUT,35000), "test")

Es a kovetkezot vartam volna ettol a ganyolastol, hogy ha bejon a http
kapcsolat  a 35000-es kulso porton, akkor nem a service-ben dolne el, hogy
merre menjen a csomag, hanem protocol logikaja (nem nagy logika ez meg ;))
bedrotoztam ) dontene el, hogy 192.168.1.101 80-as portjara menjen a csomag

na sajnos, ez nem muxik nekem, pedig ha ez mukodne, akkor mar csak egy
elagazas kene nekem ;))

Udv,
    Darvi