[zorp-hu] zorp.deb error(ok)

Magosányi Árpád zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 22 Oct 2003 19:26:42 +0000

Hi!

[Én végig csak a Debian verzióról beszélek,
a ZorpOs nem az én asztalom.]

A levelezőm azt hiszi, hogy Gabor HALASZ a következőeket írta:
> Ideje lesz feleleveníteni ezt a threadet...
>
> A 2.0.6-1.deb megint (még mindig?) nem csinál /var/run/zorp dirt, ez=
ért
> nem indul el.
> echo 'var/run/zorp' >> debian/dirs

ACK.
drwxr-xr-x root/root         0 2003-10-22 23:16:32 ./var/run/zorp/
Így jó lesz?

Szeretnéd tesztelni mielőtt felér a masterre?
(Ami vélhetően nem is a 2.0.6.3-1-2 -vel fog megtörténni,
hanem a 2.0.6.4-1 -el)

> Python gondjai is vannak bőven, majd részletezem azt is, de azt még=

Várom a részleteket, mert a python fele áll a szívemhez legközelebb.

Apropos: tervezem, hogy külön veszem a döntési réteget, ami a
gyakorlatban a python file-ok egy részét jelenti. Az a célom, hogy
ha más döntési réteget akar az ember mint az upstream (pl nekem
a mániám egy MAC policy implementálása), akkor csak csomagot cserél.
Mi a véleményetek erről az ötletről?

> tapogatnom kell egy kicsit, de az biztos, hogy ismét (még mindig?)
> rosszak a dependencyk. (python-extclass-ra dependel a python2.3-extclass=

> helyett, az python extclass viszont csak 2.1 és 2.2 pythonnal megy)

Ez utóbbi kijelentésed számomra tévedésnek tűnik (
Package: python-extclass
[...]
Version: 1.2.0zope-2.5.1-1.3
Depends: python2.3-extclass (= 1.2.0zope-2.5.1-1.3), python (>= 2.3), python (<< 2.4)
), de megnézem, hogyan lehetne pontosabban kifejezni a függőséget.

Te mit javallasz, mire dependáljak?

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból