[zorp-hu] policy

Magosányi Árpád zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 11 Nov 2003 20:50:23 +0000

A levelezőm azt hiszi, hogy Kosa Attila a következőeket írta:
> [...]
ifele.py --autobind-ip 192.168.200.254

> Igazabol a --autobind-ip reszre gondoltam. Nekem anelkul nem nagyon
> mukodott. A verbose es a threads valoban opcionalis (bar en mindig meg
> szoktam adni).

Abban igazad van, hogy érdemes megadni mindet, de az autobind is
opcionális: tproxy patch nélkül értelmetlen, azzal meg gyakorlatilag
muszály. A következő példákban adok meg értékeket.

a --verbose helyett nem --log-spec és/vagy --log-tag használata illendő?

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból