[zorp-hu] zorp és squid

Czakó Krisztián zorp-hu@lists.balabit.hu
30 May 2003 22:11:34 +0200

2003-05-30, p keltezéssel SZALAY Attila ezt írta:
> Hi!

> A zorp-ban a csatlakozas latszik?

Igen. Ugyan az látszik, mint amikor megy.

> tcpdump-al csomagszinten latszik?

Ezt még nem néztem, a levél első felindulásból elkövetett dolog volt :)

Ha már itt vagyunk, lehet valahogy 2.0-ás zorpban limitálni, hogy egy
adott IP címről adott időn belül maximum hány kérést szolgálunk ki?

Slapic

--
Pilatus-Comp Ltd. HUNGARY * The Linux Expert * pilatuscomp@linux.co.hu
http://www.linux.co.hu * Phone: +36-1-2481816 * Fax: +36-1-2481817