[zorp-hu] https otpbank, winupdate

SZALAY Attila zorp-hu@lists.balabit.hu
Thu, 6 Mar 2003 20:32:14 +0100

Hi All!

On 2003 Mar 04, Lazar Imre wrote:

> Most sem lettem okosabb. Kidumpoltam 3 Mb cuccost. Ugy fest, hogy
> minden szepen at is jott. Ez a lognak a vege. A zorp hatradol, mint aki
> jol vegezte dolgat. A bongeszo meg var az idok vegezeteig.

Bocs a kesoi reagalasert, kicsit el vagyunk havazva...

Az a kerdes, hogy a "Connection-type" "keep-alive"-os, vagy "close".
(Ezt a valasz elejen, a header-okbol lehet megtudni.)

Kozben, ahogy ezt a levelet irtam, talaltam egy olyan bugot az ssl
proxy-ban ami ezt okozhatja. (Ha jol latom nem zarodik le rendesen
a kapcsolat)
Most megy az uj zorp csomag tesztelese, remelhetoleg holnapra mar ki is
kerul a weblapra.

Ja es ennek a javitasnak elmeletileg az ssl proxyk beragadnak bugot is
javitania kell.

--
Szalay Attila                     BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel:(36-1)-371-05-40              1116 Bp. Csurgoi ut 20/b